Jep! Ik heb nog een job

21-04-2018

Al meer dan 14 jaar werk ik voor VDAB. Tegenwoordig adviseer ik werkgevers over HR en de VDAB-dienstverlening. Onlangs werd ik hierover gecontacteerd door een journalist van Jobat.

Als accountmanager doe ik niet alleen de VDAB-dienstverlening uit de doeken bij bedrijven, ik zet samen met collega's jobdagen of jobmarkten op poten om de werkgevers aan nieuwe medewerkers te helpen, ik organiseer opleidingsprojecten... 

Een West-Vlaamse werkgever uit de schoonmaaksector, horeca, toerisme, beveiliging, schoonheidszorg... kan me altijd contacteren voor een bezoek! Ook Bellewaerde zit in mijn portefeuille. Hieronder kan je het artikel uit Jobat nalezen (klik op de afbeelding voor de online versie).

©2018 diXit | Lien Leroy | 0478 77 61 49 | info@dixitcommunicatie.be | Wervik
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin