diXit tips voor een leesbare wereld

Weet je niet of het je te veel of teveel wordt? Gelukkig kan je ten minste nog naar het woordenboek grijpen. Of is het tenminste? Als je het tenslotte... ten slotte? toch eens definitief wilt weten, lees dan verder voor opheldering rond deze drie veel voorkomende schrijffouten.

Aangezien social media big business zijn, volop door bedrijven worden ingezet en miljarden gebruikers tellen, zijn de voordelen legio. Maar wie voordelen zegt, denkt meteen ook aan nadelen. Ja hoor, er zijn nadelen aan social media. Er zijn zelfs gevaren. Gevaren voor wie de sociale media alleen maar persoonlijk gebruikt, maar zeker ook voor de...

Quotes geven je tekst meer schwung en maken het geheel vlotter leesbaar. Wil je een reactie van een tevreden klant in je blog of op je website verwerken? Met deze vier basisregels doe je het goed:

Wist je dat er 7 types sociale media gebruikers zijn? De ene is zelf actief, de andere minder, de ene liket in het wilde weg, de andere reageert enkel negatief... Elke volger, liker, klant of mening heeft waarde. Maar hoe speel je op een goeie manier op in op die verschillende profielen?

Er is wel vaker een hoek af van de teksten van Kraantje Pappie. Maar de taalkundige hoek in 'Pompen' ('het is je meisje die nu op de grond ligt'), is waarschijnlijk niet zo bedoeld...

©2018 diXit | Lien Leroy | 0478 77 61 49 | info@dixitcommunicatie.be | Wervik
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin